Top 5 nejčastějších dotazů

Jak připravit projekt?

Pro každý zvolený produkt lze stáhnout maketu, která Vám usnadní připravit správný projekt. Na výběr nabízíme soubory uložené ve formátu PSD, Ai, PDF, CDR společně s instruktážním souborem ve formátuJPG. Zrušte, prosím, označení u maketky během ukládání pro tik. Více podrobností naleznete v našem obecných podmínkách přípravy souboru pro tisk.

Jak dlouho budu čekat na zásilku?

Každý produkt má předem určenou lhůtu realizace – odhadovaný termín naleznete na stránce produktu, v záložce “lhůty realizace” a v Zákaznickém panelu. Produkty se stejným termínem lze spojit do jednoho balíku a může se stát, že během jednoho dne obdržíte dva balíky od dvou různých přepravců. Produkty posíláme okamžitě po dokončení výroby.

Jak mohu poslat soubor pro tisk?

Soubory pro tisk je třeba nahrát k podané objednávce v zákaznickém panelu. V případě problémů můžete poslat soubor e-mailem s uvedením čísla objednávky na adresu piga@piga.cz. Důležité – pokaždé posílejte najednou všechny stránky pro tisk, aby nedošlo k omylu.

Mohu si objednat produkt s jinými parametry než ty standardní?

Ano, pokud máte zájem o tisk mimo systém, kontaktujte nás elektronicky na piga@piga.cz S uvedením podrobných parametrů objednávky. Díky správně připravené poptávce můžeme provést kalkulaci, aniž by bylo nutné vést dodatečnou korespondenci. V e-mailu s poptávkou uveďte: formát, podklad, formu zušlechtění, počet výtisků a veškeré dodatečné informace, jako je: počet stran, průběh čáry bigování/perforace. Obraz může doplnit šablona nebo vizualizace produktu.

Nejsem grafik a nevím, zda je můj projekt správný.

Pokud máte pochybnosti ohledně toho, zda je projekt správný, můžete ho zaslat ke vstupnímu vyhodnocení na e-mailovou adresu piga@piga.cz, naši konzultanti Vám ho pomohou vyhodnotit a poradí, co je třeba opravit. Soubor lze poslat ke konzultaci před podáním nebo již po podání objednávky – je ale třeba uvést číslo objednávky v systému piga.cz. Nezapomeňte, prosím, že projekty nahrávané k objednávkám v systému piga.cz jsou podrobovány pouze základnímu ověření z hlediska spadavek, okrajů a barev.


Seznamte se s názory našich klientů

Chceme Vám sdělit, že naše zákaznická podpora je dobrá, protože chceme, aby nás zákazníci měli rádi a respektovali nás. Kdo říkal, že zákaznická podpora musí být katastrofální? Zde uvádíme několik citátů, které jsou toho nejlepším důkazem. Můžete se podívat na všechny názory tady.

PŘÍSLIB PIGA.CZ

Vaše objednávka bude vytištěna na moderních strojích pro offestový tisk nebo na solventních plotterech také s využitím krycí a podkladové bílé. Získáte od nás příslib:

  • každodenní kalibrace barev
  • 99,5% včasných dodávek
  • kompletní online ochrany
  • naprosté spokojenosti

Potřebujete další pomoc?

  • piga@piga.cz
    piga@piga.cz

  • dokonalý pro technické a účetní záležitosti

  • vhodný v případě problému s přípravou pro tisk a objednávek/reklamací

  • v případě kalkulací produktů, které nejsou oceněny v systému

  • chat

  • dokonalý pro podporu objednávek a rychlých dotazů

  • obzvláště užitečný v případě problémů při vytváření projektu/podávání objednávky

  • vhodný pro kontakt ohledně stavu objednávky

  • Infolinka
    +420 556 674 622

  • dokonalý pro rychlé dotazy ohledně produktů a doby realizace

  • vhodný pro získání informací ohledně fáze výroby objednávky

  • není vhodný pro řešení technických problémů a podávání reklamací

čekáme na Vás od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00 hod.