TOP 5 NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ

Jak připravit projekt?

U každého vybraného produktu je možné stáhnout maketu, jejímž úkolem je usnadnit přípravu správného designu. Můžete si vybrat ze souborů uložených ve formátu PSD, Ai, PDF, CDR a instruktážního souboru ve formátu JPG. Při registraci k tisku prosím zkontrolujte maketu. Více podrobností naleznete v našem návod na přípravu souboru.

Jak dlouho budu čekat na zásilku?

Každý produkt má předdefinovanou dobu dodání - odhadované datum najdete na stránce produktu na kartě „data dodání“ a na Zákaznickém panelu. Produkty se stejným datem lze kombinovat do jednoho balíčku a může se stát, že ve stejný den obdržíte dva balíčky od různých přepravců. Produkty expedujeme ihned po ukončení výroby.

Jak mohu poslat soubor pro tisk?

Bohužel ne. Objednávku lze vyzvednout pouze z Centra zákaznických služeb v Tychách. Osobní odběr nezrychluje dobu plnění objednávky.

Mohu si objednat produkt s jinými parametry než ty standardní?

Samozřejmě. Chcete-li to provést, proveďte objednávku prostřednictvím obchodu piga.pl výběrem příslušných údajů odesílatele a příjemce balíčku ve formuláři. Zadané údaje je třeba potvrdit příslušným tlačítkem.

Nejsem graphic a nevím, můj projekt správný je předá dál.

Soubory objednávek lze nahrávat 24/7 24/7. Chcete-li však zahájit implementaci v daný pracovní den, je třeba soubory nahrát do objednávky do 14:00.


Seznamte se s názory našich klientů

Chci Vám sdělit, aby naše zákaznická podpora byla dobrá, protože chci, aby nás zákazníci používali rádi a respektovali nás. Kdo říkal, že zákaznická podpora musí být katastrofální? Zde je několik citátů, které jsou toho nejlepším důkazem. Můžete se podívat na všechny názory tady.

PŘÍSLIB PIGA.CZ

TV objednávka bude vytištěna na moderní oblečení pro offestový tisk nebo na solventních plotterech také s využitím krycí a podsladové bílé. Získáte od nás příslib:

  • denní kalibrace barev
  • 99,5% včasné dodávky
  • kompletní online ochrana
  • celková spokojenost

Stále potřebujete pomoc?

  • piga@piga.cz

  • ideální pro technické a účetní záležitosti

  • vhodné v případě problémů s přípravou na tisk a objednávek / reklamací

  • v případě výpočtu produktů, které nejsou v systému oceněny

  • CHAT

  • ideální pro podporu objednávek a rychlé dotazy

  • obzvláště užitečné v případě problémů při vytváření projektu / objednávání

  • vhodné pro kontakt ohledně stavu objednávky

  • Infolinka
    420556674622

  • ideální pro rychlé dotazy na produkty a dodací lhůty

  • vhodné pro informace o fázi výroby objednávky

  • není vhodný k řešení technických problémů a podávání reklamací

čekáme na tebe od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00