Pyramidky lepené
Trojúhelníkové stolní reklamy (lepené a zakládané) jsou skvělou volbou pro to, jak prezentovat dodatečné informace, které zákazník nenajde v nabídce, jako jsou reklamní nabídky, sezónní produkty nebo nabídky partnerů. Trojúhelníkové reklamní stojánky se staly nedílnou součástí prostředí restaurací, barů, pizzerií a cukráren. Nabízíme dva typy trojúhelníkových stojánků - lepené a bez lepidla. Na lepené variantě je připevněn pásek, který přilepí křídla. Trojúhelníky zakládané lepení nemají. Popularita trojúhelníkovýchstojánků v gastronomii je způsobena tím, že zabírají-li málo místa na stole, mohou za předpokladu dobrého designu poskytnout zákazníkům spoustu informací. Pamatujte, že dobře navržený stojánek je další z vašich vizitek, takže může kombinovat styl místnosti s informacemi, které na něm chcete sdělit.
Proč Piga.cz je nejlepší online tiskárna?
- Doručení zdarma
- Bezpečné nakupování
- Profesionální podpora
- Vynikající kvalita
- Posíláme do celého světa
Připravte soubory
Naše preferované formáty souborů jsou PDF, TIFF a JPEG. Poskytujeme pokyny, jak připravit soubor a šablony / makety pro jednotlivé grafické programy, jejich uložením na disk získáte dimenzovanou pracovní plochu, kde můžete navrhnout svou grafiku. Klikněte na ikonu a stáhněte soubor.
Nahrát souborydo: 14:00
Pro soubory připravené podle specifikace.Předpokládaný termín provedení
Trojúhelníkové stojánky s lepícím pruhem a také ty, které se zakládají, jsou potištěny na papír o gramáži 300 g ve dvou formátech - menší je 99 x 210 mm a větší - 120 x 297 mm. Každý typ trojúhelníkových stojánků, bez ohledu na velikost a způsob skládání, může být dále zušlechtěn matnou nebo lesklou folií. Fólie je povrchová úprava, která slouží také k ochraně papíru, ze kterého byly vyrobeny trojúhelníkové stojánky. Použitá fólie chrání papír mimo jiné před polítím a navíc zdůrazňuje kvalitu provedení. Je třeba si uvědomit, že používáme moderní strojový park, ve kterém tiskneme pomocí moderní digitální nebo ofsetové technologie tisku. Výsledkem jsou živé barvy tisku a jasný a čitelný tisk, který dokonale zvýrazní marketingovou zprávu, kterou chcete sdělit svým zákazníkům. Takže navrchujte (mimochodem nezapomeňte, že stojánek může ležet na jedné straně nebo být umístěn svisle), tiskněte a užívejte si koncového efektu.